Total Tayangan Halaman

Selasa, 17 Maret 2015

Siapa Aku?

Sayang ku. Aku tidak tahu siapa aku. Mungkin engkau mengetahui siapa aku? Aku juga mencari tahu diri ku sendiri ku siapa. Pertanyaan yang sama tentang cinta ku berdasarkan apa pada mu. Bukan harta mu atau perhatian mu. Bagi ku backer jam ku sudah cukup. Aku ingin kamu sebagai pemberi tahu aku siapa. Kadang kemarahan menolak rasa rindu. Bagai empedu pecah terkena hati dan melupakan sayang. Ku melepas rasa marah dan melepaskan keindahan untuk menemani mu. Memeluk mu adalah marah ku. Sungguh aku peluk dan tak ingin meninggalkan mu.

Ku pernah kehilangan mu dan aku bagai ikan kehilangan air. Waktu cepat pun terasa lama meletih tanpa udara. Aku tidak mengetahui diri ku siapa bila tanpa diri mu. Aku tahu, aku adalah pemarah, penyayang, perindu yang tak ingin jauh dari mu. Aku ingin memeluk mu selamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar